Monday 11 July 2011

29/1 : KEBAYA & FUNKY PHOTOSHOOT

 Kebaya and funky photoshoot merupakan shoot kitorang yang pertama. Well, this event create by Along, then join by the beautifull one-time experience talent that is YinFaaDeebaYanaNad, also the one-time experience mua Lela & the one-time experience photog by Along dan Ali.

 Alright, ini adalah sebahagian gambar dari Kebaya photoshoot & photog by Along. Ali ketika tidak ada lagi kerana lambat datang hehe.  Jadi, ini adalah gambarnya yang berlokasi di Lake Garden...

Khairul Adibah (Deeba)

Liyana Nabilah (Yana)

Faa Eryna (Faa)


 Selesai dengan Kebaya Photoshoot, Along si Organiser menuju ke lokasi kedua untuk Funky Photoshoot di Bukit Nenas yang mana ketika ini Ali dalam perjalanan ke sini bagi sesi photoshoot yang kedua. :)
Jadi ini gambar bagi Funky Photoshoot, photog by Along.

Ezreen Nasir (Yin)

Faa Eryna (Faa)

Khairul Adibah (Deeba)

Nurul Nadiah (Nad)


 Funky Photoshoot, masa inilah Ali sampai kerana ketika Kebaya Photoshoot dia ketinggalan untuk sertai mereka sekali akibat bangun lambat hehe. Baiklah, ini pula adalah sebahagian gambar Ali ketika sesi Funky Photoshoot di Bukit Nenas. Photog by Ali.

Ezreen Nasir (Yin)

Khairul Adibah (Deeba)

Faa Eryna (Faa)

Nurul Nadiah (Nad)


 Selesai sudah kesemua sesi photoshoot yang dirancangkan pada hari itu. Tidak sampai seminit sesi photoshoot selesai, Lela our one-time experience mua berbisik pada Ali untuk melengah-lengahkan Along untuk seketika kerana dia ingin bersiap-sedia untuk celebrate birthday surprise buat Along dan menyuruh membawa Along kebelakang setelah dia memanggil kami. Hehe, roger that maam. :)

Itulah yang dirancangkan dan semuanya berjalan lancar. Btw, ini adalah beberapa gambar ketika celebrate birthday surprise buat our Organiser yang Gila iaitu Along. Photog by Ali.


End.

1 comment: